자유게시판

본문 바로가기
메뉴열기 메뉴닫기

자유게시판

сергіту сәті киіз үй - киіз үй ашық сабақ

페이지 정보

profile_image
작성자 Regina
댓글 0건 조회 5회 작성일 24-09-19 07:12

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сергіту+сәті+киіз+үй+киіз+үй+ашық+сабақ
 
 
сергіту сәті киіз үй - киіз үй ашық сабақ [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың тақырыбы: Киіз үй. Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға киіз үйдің құрылуы туралы мағлұмат беру. 2.Оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Физминутки Сергіту сәті жинағы. АЛҒЫ СӨЗ. Балаларды біліммен қаруландырумен қатар олардың дені сау, дене бітімінің көз тоярлықтай болып барлық күшін, шығармашылық қабілетін сарқа жұмсауы. Сабақтың тақырыбы: Киіз үй. Сабақтың мақсаты: 1. Мәтін мазмұнын, берілген тапсырмаларды игерту. арқылы сөздік қорды кеңейту, сөйлеу тілдерін. Туырлық – киіз үй керегесінің іргесінен уықтың орта беліне дейінгі жерді жауып тұратын киіз. Сергіту сәті: Дөңгеленіп тұрайық, Керегені қарайық Уық болып иіліп. Киіз үйді құрайық. Қане балалар, тұрамыз, Бойымызды жазамыз. Балықтарға ұқсап біз, Жүзіп жүзіп аламыз. Қоюланып қара бұлт, Жаңбыр жауды себелеп. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі:сурет. Тақырыбы: Киіз үй. Мақсаты:Қазақтың ежелгі баспанасы киіз үй жайлы түсінік бере отырып, оның құрлысы мен әр бөлігін ажырата алуға үйрету, балалардың эстетикалық сезімдерін, қиялын дамыту, сұрақтарға нақты және толық жауап беру дағдыларын, түстердің үйлесімділігін бере білуге жаттықтыру. Киіз үйдің құрлысы, ата баба дәстүрі, балабақшаға арналған сабақ жоспары, тіл дамыту. Сергіту сәті: Кел балалар тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. 3 тапсырма: Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ. Керегелер керіліп. Өрімдей боп өріліп, Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй боп көрініп. Жаңа сабақ. Киіз үй – қазақтың тұрағы, құтты мекені,баспанасы ғана емес,ол сәулет құрылыс,сурет қолөнер сияқты бірнеше өнердің басын құрайтын ғажайып. Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі:сурет. Тақырыбы: Киіз үй. Мақсаты:Қазақтың ежелгі баспанасы киіз үй жайлы түсінік бере отырып, оның құрлысы мен әр бөлігін ажырата алуға үйрету, балалардың эстетикалық сезімдерін, қиялын дамыту, сұрақтарға нақты және толық жауап беру дағдыларын, түстердің үйлесімділігін бере білуге жаттықтыру. Полилингвальды компонент:киіз үй-юрта-yurt. Сергіту сәті. Кел балалар, тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Шаңырқты көтеріп, Керегені құрайық. Уықтарша иіліп, Шаңыраққа қосылып, Қазақ үйді құрайық. Сабақтың тақырыбы: Киіз үй. Сабақтың мақсаты: 1. Мәтін мазмұнын, берілген тапсырмаларды игерту. арқылы сөздік қорды кеңейту, сөйлеу тілдерін. Мұғалімдерге арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар, хат, Ашық сабақтар Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару мақсатында «Киіз үй жайлы видео көрсету. Киіз кілемдерді дайындауға пайдаланатын негізгі материал? 2. Сырмақ дегеніміз не? 3. Тоқыма кілемнің неше түрі бар? 4. Түскиіз дегеніміз не? Жауабы: 1. Киіз кілемдерді дайындауға пайдаланатын негізгі материал. (қой жүні) 2. Сырмақ дегеніміз не? (киізден сырылып, оюлап жасалған төсеніш) 3. Сергіту сәті: «Бармақтар отбасы». Қорытынды: «Мозайка» тәсілі бойынша киіз үйдің әрбір бөліктеріне сабақты қорытындылауға арналған ашық. Сабақтың көрнекілігі: Киіз үй жабдықтарының суреттері, буклет, жайлау Балалардың назарын сабаққа аудару. Сергіту сәті. 1.Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, сабақтың дайындығын тексеру. 2.Үй тапсырмасын тексеру: киіз үй туралы мәліметтер, киіз түрлері, Киіз үйдің ішкі бейнесі, тыйым.



қазақ жыраулары эссе - жыраулардың қазақ тарихындағы орны қандай эссе [Читать далее...]

Ответ Жыраулардың қазақ тарихында алатын орны эссе на Математика Литература. Санат: Қазақ жыраулары Навигацияға өту Іздеуге өту «Қазақ жыраулары» санатындағы беттер. Жырау тұлғасының тарихы тереңде. Қазақ халқының жырауларының тарихы өте күрделі. Жыраулар Халқымыздың ұлы ұландары жыраулар шығармашылығында (эссе). Санат: Қазақ жыраулары Навигацияға өту Іздеуге өту «Қазақ жыраулары» санатындағы беттер. Қазақ жыраулары – Ақтамберді, Үмбетей, Шалкиіз, Қожаберген, Бұқар, Жиембет, Доспамбет жыраулары – қазақ халқының ерлік кезеңінің өкілдері болды және өз шығармаларымен көшпелі қоғамның әлеуметтік идеологиясының қалыптасуына жәрдемдемдесті. Қазақ жыраулары Ақтамберді, Үмбетей, Шалкиіз, Қожаберген, Бұқар, Жиембет, Доспамбет жыраулары қазақ халқының ерлік кезеңінің өкілдері болды және өз шығармаларымен көшпелі қоғамның әлеуметтік идеологиясының қалыптасуына жәрдемдемдесті. Қазақ әдебиеті тарихында қазақ поэзиясының дамуы үш кезеңге бөлінеді: Жыраулар кезеңі (xv ғасыр — xviii ғасырдың бірінші жартысы.; Ақындық кезең (xviii ғасырдың екінші жартысы — xix ғасырдың бірінші жартысы). Жыраулардың өлең құрылымы негізінен толғау. Қазақ тарихи жырларының мәселелері. Қазақ әдебиетінің қалыптасу кезеңдері. Қазақ поэзиясының тілі. Қазақ ақын жырауларының қазақ философиясында алатын орны. Жырау қазақ әдебиетінің көрнекі өкілі. Қазақ жырауларының өмірі мен шығармалары. Қазақ ақын жырауларының философияға қосқан үлесі. Жыраулардың Қазақ Тарихындағы Орны Қандай Эссе Жыраулардың Қазақ Тарихындағы Орны Қандай Эссе. adultbot. 0 Comments. Қазақ поэзиясының тілі. Қазақ ақын жырауларының қазақ философиясында алатын орны. Жырау қазақ әдебиетінің көрнекі өкілі. Қазақ жырауларының өмірі мен шығармалары. Қазақ ақын жырауларының философияға қосқан үлесі. Жыраулардың дүниетанымы кең әрі жан-жақты болып қалыптасқан. Қазақ халқының тарихында XV ғасырдан бастап, XVIII ғасырға дейінгі аралықта жыраулық пәлсапа өте қатты қарқын алып, кең қанат жайды. Верный ответ на вопрос: Жыраулардың қазақ тарихында алатын орны эссе Математика Литература. Қазақ хандығы – бүгінгі Қазақстан Республикасы мен көрші аймақтардың территориясында 1465 1847жылдар аралығында өмір сүрген мемлекет. Жыраулық поэзия 15-18 ғасырлардағы қазақтың халық поэзиясы. Біздің дәуірімізге, негізінен, ауызша жетті. 15 ғасырдың орта шенінен бастап қазақ халқының төл. Қазақ жырауларының тарихта алар орны ерекше. 2. Жырау деген атау жыр сөзінен шыққан. 3. Жыраулар поэзиясының тарихтағы құндылығы. Қазақ халқының жырауларының тарихы өте күрделі. Ордада. Жырау тұлғасының тарихы тереңде. Қазақ халқының жырауларының тарихы өте күрделі. Жыраулар Халқымыздың ұлы ұландары жыраулар шығармашылығында (эссе).


книги 5 класс казахстан
адал ұрпақ бағдарламасы әділдік заңдары бойынша тәрбие сағаты
анаэробты аэробты тыныс алу айырмашылығы
түсінде ақша көрсе не болады
төте жазу ерекшеліктері

.
==============================================================

~~~~~ приложение для термометра xiaomi ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.